«Սոցիալական գովազդը կարող է մեծ դեր խաղալ հասարակությունում առողջ մթնոլորտ ստեղծելու գործում։ «Ունիսոն» ՀԿ-ի կողմից ստեղծված «Տաքսի» հոլովակը յուրօրինակ ձևով ծառայում է այդ նպատակին»,-Aravot.am-ի հետ զրույցում ասում է «Ունիսոն» հ/կ-ի գործադիր տնօրեն Արմեն Ալավերդյանը:
«Հաշմանդամություն ունեցող մարդիկ ամեն քայլափոխին բախվում են հասարակության տարբեր շերտերի կողմից դրսևորվող կարծրատիպերին։ Դրանց հաղթահարմանը, կարծում եմ, կօգնի այս հոլովակի դիտումը։ Ի դեպ, հոլովակի դիտումների քանակը կարճ ժամանակում հասել է գրեթե կես միլիոնի, ինչն աննախադեպ է սոցիալական գովազդային նյութերի համար»,-հավելում է պարոն Ալավերդյանը:
Գոհար ՀԱԿՈԲՅԱՆ