«Երկու տարի առաջ եւ հետպատերազմյան մոտ յոթ ամիսների ընթացքում մենք ունեցանք լուրջ ճգնաժամեր, բայց չունեցանք գործադիր եւ օրենսդիր իշխանության առճակատում: Թերեւս, այդպիսի տեսակի ճգնաժամ, որը եթե տեղի ունենար, կարող է ընդհանրապես այլ տեսակի զարգացումներ տեղի ունենային եւ շատ տխուր հետեւանքներ ունենար: Ակնհայտ է, որ նման ճգնաժամի ռիսկերը շատ ավելի փոքր են խորհրդարանական կառավարման համակարգում, քան նախագահական կառավարման»,- այսօր սահմանադրական բարեփոխումների հանձնաժողովի նիստում նման կարծիք հայտնեց Դանիել Իոաննիսյանը՝ դիմելով խորհրդի անդամ Մասիս Մելքոնյանին:


Ըստ նրա, առհասարակ, չկան լիարժեք երաշխիքներ, ըստ որոնց այս կամ այն կառավարման մոդելը միանշանակ դրական կամ բացասական է, ի վերջո, շատ հարցեր հանգում են իշխանության քաղաքական կամքին եւ տվյալ երկրում առկա քաղաքական մշակույթին:
Կարդացեք նաև
Բանախոսի պնդմամբ, ՀՀ գործող Սահմանադրությունը ևս ունի լեգիտիմության խնդիր, որը առկախված է մեր գլխին եւ այդ խնդիրը անպայմանորեն պետք է լուծել՝ անկախ նրանից, թե ո՞ր կառավարման համակարգը կընտրվի. «Թող լինի վատը՝ թող լինի ժողովրդի ուզածը»:
Այլ մանրամասները՝ տեսանյութում
ԱԺ պետաիրավական հարցերի հանձնաժողովի նախագահ Վլադիմիր Վարդանյանի կարծիքով, կառավարման մոդելի շուրջ քննարկումները վերածվել են՝ «քննարկման՝ քննարկման համար»: Կառավարման մոդելի դասակարգումը ինքը համարում է «բլեֆ», գիտնականների կողմից դասակարգման մոտեցում: Հայաստանի համար լավագույն մոդելի այս փնտրտուքում նա արձանագրում է. «Հայաստանի ժողովրդի մի մասն էլ մտածում է, որ հենց լավ էլ միապետական կարգեր պետք է լինեն Հայաստանում, կոշտ միապետական կարգեր: Պատահական չի, որ մեր ժողովուրդը սիրում է գնալ Դուբայ ու գալ, որովհետեւ այնտեղ կարգ ու կանոն կա: Բայց, արդյո՞ք, դա երկրի զարգացման տեսլականն է»: Եվրոպական զարգացման միտումները, ըստ նրա, հանգում են նրան, որ անվտանգային համակարգեր՝ բոլոր առումներով, հնարավոր է ապահովել նաեւ խորհրդարանական կառավարման մոդելում: Իր գնահատմամբ, կարեւորը փոխզսպումների մեխանիզմներն են, ոչ թե այս կամ այն կառավարման մոդելը:


Այլ կարծիքները՝ տեսանյութում
Հատուկ հանձնարարություններով դեսպան, «Լուսավոր Հայաստան» կուսակցության ներկայացուցիչ Էդմոն Մարուքյանն էլ Դավիթ Հակոբյանին խնդրեց մանրամասնել նախագահի լիազորությունների հատվածը: Ըստ այդմ, սահմանադրական արբիտրից բացի, առաջարկվում է նախագահին տալ թույլ վետոյի իրավունք. խորհրդարանական փոքրամասնության հետ համատեղ՝ տարեկան սահմանափակ թվով դեպքերում, օրինագծերի կիրառման՝ մինչեւ 6 ամսով հետաձգելու իրավունք կամ առանձին օրինագծեր հանրաքվեի դնելու: Առաջարկվում է նաեւ նախագահին սահմանադրական անկախ մարմինների ընտրության հարցում մասնակցության հնարավորություն տալ:

Մանրամասները՝ տեսանյութում
«Պարոն Հակոբյան, մի հատ դեպք բերեք, երբ նախագահը, խոսքը Արմեն Սարգսյանի մասին է, մի հատ ճգնաժամային լուծում է առաջարկել: Ընդհակառակը, միշտ խորացրել է ճգնաժամերը»,- կարծիք հայտնեց Վլադիմիր Վարդանյանը՝ հավելելով, որ ինքը քանիցս դիմել է Արմեն Սարգսյանին ու ստացել են ավելի վատ պատասխաններ կամ լուծումներ:
Մանրամասները՝ տեսանյութում
Քննարկման արդյունքում որոշվեց, որ կառավարման համակարգի փոփոխություն սահմանադրական բարեփոխումների օրակարգում չի լինելու: Հայաստանը կշարունակի կառավարվել խորհրդարանական համակարգով:

Նելլի ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ


















































