Ռուսաստանի արտաքին գործերի նախարարության ԱՊՀ 4–րդ դեպարտամենտի տնօրեն Միխայիլ Կալուգինի կարծիքով «Արևմուտքն ակտիվացրել է իր ապակառուցողական գործողությունները Հարավային Կովկասում՝ փորձելով խնդիրներ առաջացնել տարածաշրջանում և սեպ խրել Ռուսաստանի և տարածաշրջանի միջև»:
Կալուգինը ՌԻԱ Նովոստիին ասել է. «Տարածաշրջանում տեղի ունեցողը միշտ անմիջականորեն ազդել է Ռուսաստանի, մեր արտաքին և ներքին անվտանգության շահերի, ինչպես նաև տնտեսության վրա»:
Նրա խոսքով՝ հենց սա է պատճառը, որ արևմտյանները, որպես իրենց «առանց կանոնների խաղի» մաս, ակտիվացրել են իրենց ապակառուցողական ջանքերը:
Միխայիլ Կալուգինն ընդգծել է. «Սա բաժանման քաղաքականություն է: Ի վերջո, շատ արևմտյան երկրների համար Հարավային Կովկասը ոչ այլ ինչ է, քան Ռուսաստանի համար պոտենցիալ ցավոտ կետ։ Հիմնական նպատակն է վնասել մեր երկրին՝ ուրիշների շահերի հաշվին, և ևս մեկ տարածաշրջան ներքաշել հակառուսական նախագծերի մեջ»:
Կարդացեք նաև
Ի պատասխան հարցի՝ «Ի՞նչ կասեք քննարկվող «Թրամփի ճանապարհ»-ի մասին. ՀՀ արտաքին գործերի նախարարը հայտարարել է, որ Երևանը կքննարկի Մոսկվայի հետ համագործակցության հնարավոր ուղղությունները այս նախաձեռնության շրջանակում», դիվանագետն ասել է.
«Տարածաշրջանում հաղորդակցությունների ապաշրջափակման վերաբերյալ Ռուսաստանը, Ադրբեջանը և Հայաստանը կարողացել են 2021-2023 թվականներին մշակել մի շարք փոխադարձաբար ընդունելի լուծումներ փոխվարչապետերի համանախագահությամբ եռակողմ (Օվերչուկ-Գրիգորյան-Մուստաֆաև) աշխատանքային խմբի շրջանակում։
Այս համաձայնագրերը շարունակում են արդիական մնալ այսօր։ Դրանց արդիականությունը ճանաչվում է և՛ Բաքվում, և՛ Երևանում, այդ թվում՝ «Թրամփի ճանապարհի»՝ Ադրբեջանից դեպի Նախիջևան տարանցիկ երթուղու վերաբերյալ՝ Հայաստանի հարավով։ Հայ-ամերիկյան նախագծի մանրամասները դեռ պետք է ուսումնասիրվեն։
Պատրաստ ենք խորհրդակցել մեր հայ գործընկերների հետ՝ քննարկելու ինչպես նախաձեռնության պարամետրերը, այնպես էլ Ռուսաստանի հնարավոր մասնակցությունը։ Դրա համար կան բավարար հիմքեր։ Ըստ էության, մեր առջև եռակողմ աշխատանքային խմբի շրջանակում համաձայնեցված երթուղու մի հատված է։
Մեր ընկերությունը՝ «Հարավկովկասյան երկաթուղիներ»-ը, որը «Ռուսական երկաթուղիներ»-ի դուստր ձեռնարկություն է, ունի Հայաստանի երկաթուղային ցանցի կառավարման կոնցեսիա։
Տարածաշրջանն օգտագործում է ռուսական երկաթուղային գծերը։ «Ճանապարհը» մեծ մասամբ կանցնի մեր սահմանապահների պատասխանատվության տարածքով։ Պետք է հաշվի առնել նաև Հայաստանի անդամակցությունը Եվրասիական տնտեսական միությանը (ԵԱՏՄ)։ Ակնհայտ է, որ մեր գործընկերները չեն կարող առանց Ռուսաստանի»։


















































