Լրահոս
Օրվա լրահոսը

Պահպանել մարդկային դեմքը

Օգոստոս 26,2014 10:11

1944 թվականի հուլիսի 17-ին Մոսկվայում անցկացվեց գերի վերցրած գերմանացիների «շքերթը»: Մոտ 57 հազար գերիներ, այդ թվում 19 գեներալներ (որոնց թույլատրված էր կրել իրենց համազգեստն ու շքանշանները), անցան Մոսկվայի կենտրոնական փողոցներով: «Շքերթին» ներկա քաղաքացիները, թեեւ երբեմն բացականչում էին՝ «Կորչի ֆաշիզմը» եւ «Մահ Հիթլերին», բայց գերիների մարդկային արժանապատվությունը չէին վիրավորում:
Պատճառը, թե ինչու էր խորհրդային ղեկավարությունը ձեռնարկել այդ ակցիան, շատ հստակ էր: 1944 թվականի ամռանը «Բագրատիոն» օպերացիայի արդյունքում մեր զորքերը (ընդգծում եմ «մեր» բառը, որովհետեւ հաղթական բանակի կազմում քաջաբար կռվում էին նաեւ հազարավոր հայեր) Բելառուսիայում ջախջախեցին գերմանական «Կենտրոն» կոչվող խմբավորումը եւ գերի վերցրեցին հակառակորդի մոտ 400 հազար զինծառայողի, այդ թվում՝ Վերմախտի 21 գեներալի: Պաշտոնական հաղորդագրությունից հետո մեր արեւմտյան դաշնակիցները սկսեցին հրապարակավ կասկածներ հայտնել օպերացիայի մաշտաբների եւ, մասնավորապես, գերիների քանակի վերաբերյալ: Եվ ահա այդ միջոցառումը գալիս էր ապացուցելու, որ պաշտոնական տվյալները չափազանցված չեն:
Նմա՞ն է 1944-ի «շքերթը» այս տարվա օգոստոսի 24-ին Դոնեցկում կազմակերպված ակցիային, երբ ռուսամետ զինված խմբավորումը քաղաքի փողոցներ էր դուրս բերել գերի վերցրած ուկրաինացի մոտ 100 զինծառայողների, նվաստացրել նրանց եւ գրգռել ներկաների ատելությունը: Ինձ թվում է՝ բոլորովին նման չէ: Ակցիայի նպատակն էր, որքան հասկանում եմ, հակադրվել Կիեւում տեղի ունեցող Ուկրաինայի անկախությանը նվիրված շքերթին:

Ուկրաինայի Արեւելքում պատերազմ է գնում, ուկրաինական զինուժը հրթիռային հարվածներ է հասցնում նաեւ Դոնեցկի, Լուգանսկի, այլ բնակավայրերի քաղաքացիական կառույցներին՝ այդ թվում դպրոցներին, մանկապարտեզներին, հիվանդանոցներին, որի պատճառով զոհվում են խաղաղ բնակիչներ: Նման գործողությունները ոչ մի արդարացում չունեն: Բայց արդյո՞ք ուկրաինացի ռազմագերիների նկատմամբ նման վերաբերմունքն ավելի անվտանգ է դարձնում այդ շրջանի քաղաքացիական օբյեկտները: Ովքե՞ր են մյուս կողմի կռվողները. եթե Ռուսաստանի բանակն է, ապա մի բանակն այլ բանակի եւ նրա գերիների նկատմամբ պետք է ունենա համապասխան վերաբերմունք: Եթե նրանք պարզապես ինչ-որ տեղից զենք ճարած քաղաքացիական անձինք են, ապա, իհարկե, նրանցից ամեն ինչ սպասելի է:

Հարց զուգահեռների սիրահարներին. դուք պատկերացնո՞ւմ եք, որ գերիների նման «շքերթ» տեղի ունենա Երեւանում կամ Ստեփանակերտում: Բացառված է, չէ՞: Որովհետեւ անկախ նրանից, թե ո՞վ է ճիշտ, ո՞վ՝ սխալ, ո՞վ է ահաբեկիչ, իսկ ո՞վ՝ ֆաշիստ, նման իրավիճակներում կարեւոր է չկորցնել մարդկային դեմքը: Դա պետք է ոչ թե ինչ-որ վերացական «մարդասիրության» համար, դա սեփական հաղթանակն ապահովելու կարեւոր գրավականն է:

ԱՐԱՄ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (39)

Պատասխանել

  1. Կարեն Սաղաթելյան says:

    “Ուկրաինայի Արեւելքում պատերազմ է գնում, ուկրաինական զինուժը հրթիռային հարվածներ է հասցնում նաեւ Դոնեցկի, Լուգանսկի, այլ բնակավայրերի քաղաքացիական կառույցներին՝ այդ թվում դպրոցներին, մանկապարտեզներին, հիվանդանոցներին, որի պատճառով զոհվում են խաղաղ բնակիչներ“: Մոռացաք նշել, որ պատերազմը քաղաքացիական է եվ ուկրաինական զինուժը վերացնում է սեփական քաղաքացիներին: Այդ պայմաններում զինվորական շքերթը Կիեվում ավելի անբարոյական է:
    “դուք պատկերացնո՞ւմ եք, որ գերիների նման «շքերթ» տեղի ունենա Երեւանում կամ Ստեփանակերտում“: Այո, եթե 93-94 թվականներին ազերիները զինվորական շքերթ կազմակերպեին Բաքվում:
    “Եթե նրանք պարզապես ինչ-որ տեղից զենք ճարած քաղաքացիական անձինք են, ապա, իհարկե, նրանցից ամեն ինչ սպասելի է“: Հետաքրքիր է, մեր ազատամարտիկների մասին նույն կարծիքն ունեք?

    Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այս հասցեով՝ https://www.aravot.am/2014/08/26/491302/

    © 1998 – 2014 Առավոտ – Լուրեր Հայաստանից

    Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այս հասցեով՝ https://www.aravot.am/2014/08/26/491302/

    © 1998 – 2014 Առավոտ – Լուրեր Հայաստանից

    Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այս հասցեով՝ https://www.aravot.am/2014/08/26/491302/

    © 1998 – 2014 Առավոտ – Լուրեր Հայաստանից

    • Հրանտ Պապիկյան says:

      Լիովին համաձայն եմ Կարենի հետ: Դա այն նույն մայդանի ՛՛ազատության մարտիկներն՛՛ են, որոնք ընդամենը իրենց պարտքը և հրամանը կատարած ՛՛Բերկուտի՛՛ մարտիկներին բառացիորեն չոքացրել էին Կիևվի կենտրոնում: Բացի այդ՝ եթե ըստ հեղինակի, Կիևի գործողությունները ոչ մի արդարացում չունեն, ինչու՞ պետք է այդքան զոհեր տված մարդիկ իրենց թույլ չտան գոնե այս կերպ սրտները հովացնեն:
      Դրանք որ թե ազնիվ կռվում գերի ընկած ռազմագերիներ են, այլ սեփական երկրում իրենցից տարբերվող քաղաքական կողմնորոշում ունեցող համաքաղաքացիներին ԿՈՏՈՐԱԾ ռադիկալ ստահակներ: Նման տականքների վրա չի տարածվում ոչ մի կոնվենցիա: Ես ամեն օր հետևում եմ այնտեղի դեպքերին, երազելով այն պահի մասին, թե երբ են հայտարարելու այդ ճիվաղների կառավարության վերջնական կործանման, կամ գոնե Դոնբասի՝ մեծից փոքր հերոս ժողովրդի հաղթանակի մասին: Եվ դրան քիչ է մնացել…

      P.S. Երբ ես ու շատ իմ ընկերներ մկնեցինք Ղարբաղը պաշտպանելու, շատ օտար թերթեր մեզ էլ էին սեպարատիստ ու տեռորիստ անվանում, բայց մենք թքած ունեինք… օտարը մեր ցավը չէր էլ կարող հասկանալ, այդ ՄԵՐ եղբայրներն ու քույրերն էին կոտորվում ադրբեջանական գռադի արկերից:
      Ես հիանում եմ Դոնբասի ժողովրդի տոկունությամբ, և նրանց ոգին բարձրացնելուն ուղղված այդ միջոցառումը շատ հավանել եմ!!!

      • Hakob says:

        պարոն Պապիկյան:
        Այս և նմանատիպ այլ իր գրություններով Արամը ձեզ էլ է համարում տեռորիստ ու “եսիմ որտեղից եկած եսիմ ով, ով պատրաստ է ամեն տեսակ ստորությունների” :
        սա փաստ է:
        ու գիտեք՞ ինչու համար. որովհետև “դուք” պատերազմից վերադառնալուց հետո չմաքրեցիք Հայաստանը լիբեռաստնորից ու սորոսակերներից:
        Դա նույնքան կարևոր էր, և որի պատճառով մենք արդեն 25 տարի է դոփում ենք տեղում:
        Ես ասելով “Դուք” ինմկատի ունեմ մեր ազգի որ սորոսակեր մասին:

  2. Ruben says:

    Նախիջեւանում հնարավոր է:
    Երեւանում կամ Ստեփանակերտում՝ ոչ:

  3. ՀԲՀԿ Խոսնակ says:

    Ինչպես կասեր տատս, բալես, օլիգարխները իրար հետ կգզվռտվեն, սխոդկա կանեն ու կբարիշեն, դու քո մայլեն տիրություն արա, քեմատաղ.

  4. ՀՀ քաղաքացի says:

    Ոչ մի շքերթ էլ պետք չի….Պետք է ուղղակի մարդկանց չխաբել եւ վերջ…ՈՒրիշ հարցերում խաբում են, այս հարցում հավատ չկա……….

  5. Զավեն says:

    Ուկրաինայի պատերազմը ես չգիտեմ թե ինչ ազգերի միջև ա գնում.Մի կողմից ռուսներն են,մյուս կողմից ովքեր են???Սա քաղաքացիական պատերազմ չի,քանի որ քաղաքացիական պատերազմը ենթադրում է իր մեջ գաղափարական այլ ոչ ազգային բախում.Այստեղ չկա եղբայրասպանություն,քանի որ մի կողմը,դա խորը արմատներ ունեցող ռուսներ են,որոնք պաշտպամում են իրենց պատմական հողը,մյուս կողմում տարբեր արևմտյան ազգերի ու մշակույթների խառնորթներ են:Եթե հարցնես նրանց թե ով ես դու քո ազգությամբ, նա կասի `ես ուկրաինացի եմ:ասյինքն կտա անհասկանալի պատասխան,թաթարը նույնպես ուկրաինացի էր մինչև որ Ղրիմը դարձավ ռուսական տարացք,բայց նա ոնց կար թաթար,այնպես էլ մնաց թաթար:Արևելյան ուկրաինայում կռվողները նրանք ռուսամետ չեն-նրանք ռուս են,իսկ ովքեր են հակառակ կողմում???Նրանք ինչ ճանապարհով են ուզում երկիրը տանել???Ինչու նրանք,իրենց այսպես կոչված հեղափոխությունից հետո, Արևմտյան Ուկրաինայում ապրող ռուսներին,որոնք գլխավոր էթնոեսն են Ուկրաինայի, չհրավիրեցին ձևավավորել ժամանակավոր իշխանություն???Ինչու նրանք չընդգրկեցին ռուսներին իրենց հաղափոխության ժամանակ???Ես գիտեմ թե ինչու:Շատերս գիտենք թե ինչու:

    • Գալուստ Ենոքյան says:

      Եթե հայերին ադրբեջանցիներին «հրավիրել« էին, ռուսներին հատուկ հրավեր էր պետք…
      Իրենց «հեղափոխությունը ցավոք ՊՈՒՏԻՆԻ պլանների մեջ չէր մտնում , միայն դրա համար էն մարդիկ մահանում Ուկրաինայում, այդ երկիրը Հայաստանը չէ որ գլուխը կախ հլու հնազանդ մտնի ՄՄ…

      • Հրանտ Պապիկյան says:

        Մոլլան էլ մեջիթ չէր գնում, գիտե՞ք ոնց տարան, թե ասեմ))))))))))))))))

      • Զավեն says:

        Գալուստ ,արևելյան Ուկրաինան չի ուզում մտնել Եվրոպա,ես հասկանում եմ,որ քեզ համար դժվար է պատկերացնել մեկին,որը չի ուզում մտնել Եվրոպա,բայց նրանք իրոք չեն ուզում:Իրոք չեն ուզում…ես ախր անընդհատ շփում ունեմ,թե արևելյան ուկրաինացիների հետ և արևմտյան:Նաև Ձեզ ասեմ Գալուստ,որ Արևմտյան Ուկրաինայի բնակիչները հասան իրենց ուզածին,իրանք չեն էլ ուզում,որ արևմտյան Ուկրաինան իրենց հետ լինի,հասարակ մարդիկ հասկանում եմ,որ ոչ մի բարոյական իրավունք չունեն արևելյան շրջաններին ստիպելու իրենց կամքը:Պարզապես սա քաղաքականություն ա,որը ստիպում ա Կիևյան իշխանություններին կրակ բացել հասարակ ժողովրդի դեմ:Նա դա իր համոզմունքներով չի անում,այլ անում է որովհետև ԱՄՆ են թելադրում:Սովորական արմատներով լեհ ուկրաինացին,որը ապրում ա,ասենք Լվովում,նրա համար կարևորը իր սեփական ազատաթյունն ա,որը նա ստացավ մայդանի արդյունքում,նրան պետք չեն այդ պրոբլեմատիկ տարածքները:

      • Զավեն says:

        Գալուստ այնտեղ հայեր չկան եթե Ավակովին նկատի ունես, ապա նա հենց այն վառ Ուկրաինացի կոչված ազգի ներկայացուցիչն ա:ՃՃՃՃՆրանք Ավակովին չեն հրավիրել,որպես հայ,որպեսզի հայերն էլ,այսպես ասած, ներգրաված լինեն իշխանության մեջ:

        • Գալուստ Ենոքյան says:

          Հարգելիս, Դու երեվի Հայ ասելով նկատի ունես այն հայերին, որ 2008 ի Մարտի 1 հրավիրեցին Մոսկվայի Ֆյուրերի դիպուկահարներին որ գնդակահարեն «հակա հայերին» որ դուրս էին եկել իրենց իրավունքների պաշտպանության համար, թերեվս «անգլո սաքսոնների» դրդմամբ… նույն ձեվով գնդակահարեցին մի ուրիշ Հայի Մայդանում, որ նույնպես թերեվս «ագլո……» դրդմամբ… մտքովս չէր անցնում որ հին բոլշեվիկների թոռնիկները նման մեծ բազմություն են Հայաստանում…

          • Զավեն says:

            Գալուստ, չափդ ճանաչիր:

          • Գալուստ Ենոքյան says:

            Զավէն, քո արտահայտությունը ինձ հիշեցրեց խիստ դեմքով մի պաշտոնավորի , որ ինձ դիմել էր միեվնույն արտահատությամբ երիտասարդ տարիներիս, կարծում եմ հասկանում էս որ հիմնարկությունն էր նա ներկայացնում… ցավոք մարկանց այդ տեսակը դեռ իշխում է մեր երկրում, Ուկրաինացիները , Վրացիները հենց նման արտահայտություններից ձերբազատվելու համար են սորոներին անսացել…

          • Զավեն says:

            Գալուստ Ենոքյան ԱՄՆ ում ապրող դու ես? Գրել եմ քեզ ֆեյսբուքով,արի մեր վեճը տեղափոխենք ուրիշ տեղ:

          • Գալուստ Ենոքյան says:

            Հարգելիս, այդ իմպէրիալիստական ագրեսսոր ԱՄՆ ում ապրող Գալուստը Ֆէյսբուքում հավանաբար ես եմ, բայց ես «վախկոտ» եմ, կարող ա տղա էս բերելու ու իմ անձնական տիրույթում բացի ինձ մոտիկ մարդկանցից ուրիշների հետ ուրիշ տեղերում չեմ բանավիճում… հատկապես իմ տարիքում…տղա ես գրի էստեղ…

        • Hakob says:

          հարգելի Զավեն:
          Գալուստ անունով ոմն մեկը արեն իր պատիճը ստացել է: ապրում է իրա անկապ կյանքի անկապ մնացած մասը
          արժե՞ արդյոք թեկույզ աչքի ծայրով նրա անկապությունները կարդալ:
          Իհարեկ – ՈՉ

          • Գալուստ Ենոքյան says:

            Պարոն Հակոբ, այ այս հարցում քո հետ համաձայն եմ, իհարկե ավելի իմաստալից կլիներ կյանքս , եթե ապրեի իմ Հայրենիքում, իմ ընկերների հետ,ցավոք որոնցից մի քանիսը հիմա չկան… եթե քեզ թվում է ես հիացած եմ Ամերիկայով , էստեղի բարեկեցությամբ սխալվում ես…փոքր տարիներիս իմ ընտանիքը մի փոքր սենյակ էր վարձում ճիշտ Բրյուսովի կանգառին հարող բակում, ոչ կոյուղի կար, ոչ ջուր, դուռը բացում էիր հայտնվում էիր բակում…բայց իհարկե ավելի երջանիկ էինք: Հարցը իհարկե ոչ թե բարեկեցությունն է, այլ այն որ էս երկրում մեկը քեզ չի կարող ասել «չափդ ճանաչիր» բոլորի «չաափն ու ձեվը» ապահովված է, դեռ մի բան էլ ավել…ես ինքս Ամերիկայի «վայրի կապիտալիզմի» կողմնակիցը չեմ, իսկ ինչ վերաբերում է արտաքին քաղաքականությանը, հատկապես միջին արեվելքում, կարծում եմ որ կարեվոր գործոնը այդ շրջանի միակ դեմոկրական երկրի, Իսրաիլի գոյությամբ է պայմանավորված,եվ Կոնգրէսում նրանց ունեցած բավական քանակով հայրենակիցներով: Էստեղ հիմնարկումս մի ընկեր ունեի ասում էր որ ես խորհրդային երկրից դուրս գալիս «սխալ ինքնաթիռ» էի նստել, Լոս ի տեղը պիտի թռնեի Փարիզ, ուր իմ հին տարինէրի ընկերս է ապրում…

  6. Մարդ says:

    Զարմանալի է , երեվում է Ստալինը ավելի գթասիրտ եվ դեմոկրատ է եղել 1944 ին քան ես պատկերացնում էի.
    Երեվի 1945 ից հետո է դարցել անգութ եվ դիկտատոր.

    • Արամ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ says:

      Գթասիրտ՝ դժվար թե: Միշտ շատ դաժան բռնապետ էր: Պարզապես ավելի սոլիդ էր, մտածում էր իր ղեկավարած պետության վարկի մասին:

      • Մարդ says:

        Այսինքն նա նախընտրում էր իր երկրի հազարավոր անմեղ մարկանց սպանել բոլորի աչքից եվ ականջից հեռու եվ միաժամանակ ներկայացում խաղալ Մոսկվաի հրապարակում որպես բարեկենդան ?
        դա է սեփական հաղթանակն ապահովելու կարեւոր գրավականը ?

  7. Hakob says:

    ՞կեցցե սորոսը իր դոլարներով
    կեցցեն դեմոկրատիան ու մարդու իրավունքները
    մահ -ոչ դեմոկրատ ազգերին ”
    😀

  8. Զավեն says:

    Ինչքան էլ,որ ռուս ագը սիրի ու գնահատի Եվրոպական արժեքները,երբեք իր սեփական արժեքների հետ չի փոխի:Նապոլեոնին թվում էր,եթե ռուսները այդքան սիրում են ֆրանսիական մշակույթը,նրանց էլիտան խոսում է ֆրանսերեն և նրանք մեծ հիացմունքով են խոսում մեծն Նապոլեոնի մասին,ապա շատ հեշտ կարելի է գրավել Ռուսաստանը.Բայց երբ մտավ Մոսկվա,հասկացավ,որ “վայ”ն եկել իրեն տարել է:Ես չեմ հասկանում ինչու են Կիևի իշխանությունները բողոքում,որ Ռուսաստանը զենքով օգնում ա անջատողականներին:Այսինքն նրանք ուզում են,անզեն մարդկանց հետ կռվել???Ես կոնկրետ հարց ունեմ,այսօրվա Ուկրաինայի իշխանություններին,որտեղից նրանց զենք,երբ նրանք պայքարում էին Յանուկովիչի դեմ?Թող նրանք բացատրություն տան,որ գիտեք ինչ մենք ինքներս ենք պատրաստել այդ զենքը տրակտորի մասերից,կամ գտել ենք աղբանոցում,կամ ԱՄՆ են մեզ տրամադրել:Բայց նրանք ոչինչ չեն ասում, դուրս է գալիս, որ նրանց շարքերում անօրինական զենքի առք ու վաճառքով մարդիկ են ընդգրկված,պոտենցիալ հանցագործներ,որոնք չգիտես թե ինչու իրենց իշխանություն են կոչել:

    • Hakob says:

      այ Զավեն ջան, բան էս գտել, բանի հետրից էս ընկել:
      Ռուսաստանը ազատագրվում է ստրկությունից, ու բավականին թափով, ունենալով ունիկալ դիպլոմատ-քաղաքագետ ղեկավար ՝է Պուտին, իր թիմով:
      Էն ինչ արեցին Ռուսները Արկտիկայում, միջին հեռահարության հռթիներ , երկրի քայլ առքայլ ազատագրում եվրո-ամերիկյան կախվածությունից այս մի քանի ամիսների ընթացքում, մի քանի տասյնակ տարիներ գործ է:
      Պուտին պես քաղաքական ղեկավար աշխարհում շատ քիչ կա- էղածներն էլ լատինական ու կենտորնակա ամերիկայում են, փոքր երկրներում:

      • Զավեն says:

        Հակոբ ջան ես դեմագոգների դեմ միշտ դեմագոգիայով եմ զբաղվում:Այսօր Կիևի իշխանությունները զարմացած հարցնում եմ,որտեղից անջատողականներին այս կամ այն զենքը???? Արա,նրանց Ռուսաստանն ա տալիս ,բա քեզ որտեղից էդքան զենք ,որ մայդան էիր անում???Ուրեմն 40 երկիր շան նման հարձակվել են ռուսի վրա,դեռ բողոքում են թե ինչի ա սրա կաշին սենց հաստ:

  9. Մարատ| says:

    Ուղղակի շշմած եմ, թե ոնց են մարդիք անհասկանալի քամահրանքով արտահայտվում ստրկությունից ազատվելու եւ համամարդկային արժեքներին ինտեգրվելու մղման մասին ու հրճվում մի հերթական շիզոֆրենիկի հրահրած սպանդի ու սեփական տմարդի ու սատանայական էությունը չափորոշիչ դարձնելու անմիտ ձգտումների համար:
    Ստրուկնե՛ր, միայն արյուն է հեղում ձեր փառաբանած հոգեկան հիվանդ վիժվածքը, մեզ նույնպես հասցրել է անդունդի եզրին ու բացահայտ արհամարհանքով սպառնում է բնաջնջմամբ, իսկ դուք հրճվանքից վեր-վեր եք ցատկոտում՛:

    • Ruben says:

      Սփյուռքը սահուն ինտեգրվում է «համամարդկային» արժեքներին եւ չի հասնի անդունդի եզրին ու բնաջնջվի: Դա չի վերաբերում Հայի արժեքներին:

    • Հրանտ Պապիկյան says:

      Այո, զարմանալի բաներ շատ կան այս աշխարհում, օրինակ որքան պետք է մարդիկ կույր լինեն, որ նացիստ վիժվածքներին հեղափոխական հերոսներ համարեն, իսկ հազարավոր խաղաղ բնակիչնրի սպանդը՝ ստրկությունից ազատվելու սրբազան պայքար: ԱՄՆ-ի հլու կամակատարների շարքերը հորթային հրճվանքով համալրելու ձգտումը հռչակեն որպես համամարդկային արժեքներին ինտեգրվելու պրոցես… ու էլի լիքը մազալու բաներ:
      Բայց ամենազարմանալին այն է, որ որոշ ուղեղներ այն աստիճան են լվացված ու զոմբիացված, որ անկեղծորեն հավատում են իրենց իրավացիությանը, իրոք չկարողանալով հասկանալ, թե ո՞նց կարող են ինչ որ մարդիկ դեմ լինել իրենց ուղն ու ծուծը պատած արևմտապաշտությանը և այդ այլախոհներին անվանում ստրուկներ կամ ինչպես ասեց Յացենյուկը՝ недочеловеки…

      • Hakob says:

        «Հայր, ներիր դրանց, որովհետև չգիտեն` ինչ են անում»
        սա իհարկե չէր վերաբերվում /ազգային.. և ընդանրապես/ դավաճաններին

      • Hayk says:

        Сегодня Россия сильная, самодостаточная,очень богатая страна с образованным народом! Об этом пишут очень многие западные политики и эксперты. Достаточно пройтись по интернету каждый день,чтобы убедится!

        • Գալուստ Ենոքյան says:

          Պարոն Հայկ,այսօր Ռուսաստանը կարող էր լիներ ոչ միայն ուժեղ…….., այլ ամենաուժեղ ամենահարուստ երկիրը….., ցավոք նախ Ցարական շրջանի աաամբարտաավան արիստոկատիաի Ճորտատիրական տնտեսաձեվը հասավ մինչեվ 20 րդ դար…այն ժամանակ որ «անգլո սաքսերը» դեռ 18 դարում շնորհիվ կապիտալիստական տնտեսահարաբերությունների աննախադեպ տնտեսական առաջնչաց ունեցան, հետո եկան Բոլշեվիկները…չնայած որ Մարքսը ասում էր որ Սոցիալիստական խաղաղ հեղափոխությունը հնարավոր է միայն բարձր զարգացած կապիտալիզմի պայմաններում , երբ մարդկանց բարեկեցությունը հնարավոր կդարձնի հասկանալ որ հարկ չլինի ապրանքների գերին լինել, այնպես ինչպես մոտավորապես Սկանդինավյան երկրներում է…Սակայն մոնղոլ թաթարների գենետիկան ի դեմս Լենինի որոշեց որ պրոլետարական դիկտատուրան…70 տարում այդ դիկտատուրան դարձավ դեմոգրաֆիական աղետ, ռուս ժողովրդի հերը անիծվեց համակենտրոնացման ճամբարներում եվ ալկոհոլից…վերջապես եկավ Գորբաչովը եվ փոխանակ Դեն Սեաո Պինի նման վերջապես Ռուսատանին տնտեսական ազատություններ տար իրական կապիտալիստական տնտեսահարաբերություններ, Գլասնոստ տվէց որի հետեվանքը պարապ ջուր ծեծելն էր… Ցավոք նրանից հետո եկած նախկին կոմունիստները շարունակեցին ջուր ծեծելը…իսկ Չինաստանը, առանց նավթի ու գազի…աշխարհի ամենահարուստ էրկիրն է կամ գուցե դեռ երկրորդն է…պարապ ջուր ծեծելու փոխարեն… եվ հիմա հասկանալով այս իրականությունը, ծածկելու համար իր անկարողությունը Մոսկվայի Խանը…, գերմանական եֆրեյտորի նման ազգայնականության խաղաքարտն է առաջ քաշել…

    • Hakob says:

      իմ շշմած “ազատ” մարդ: ով դեմոկրատ է, մարդասեր, մարդու իրավունքների պաշպան, հումանիստ, պացիֆիստ ու միջայզգային-գլոբալիստ,
      Քո պաշտելի “միջազգային” “վալյուտային” ֆոնդը, “համաշխարհային” բանկը, “օմբուստմենը”, և “ֆեյսբուքային” սառցե “վեդրոն” քեզ մատաղ…
      այ քե մատաղ, դու հասկանում ես՞ որ կատարյալ ստրուկը նա է, ում ուղեղը հանված է և տեղը դոլարի անպտղաբեր “ծառ” է տնկած, ում կայնքը անբեկանելիորեն ոչնչոացված է իր “հակա” -իզմնով, ով հակա է այն ամենին, ինչին հակա լինել է հրամայում սորոսը ու ՅուԷսԱյԴԻն

  10. Hakob says:

    այստեղ Գալուստը ու Արսենը շատ լավ ներկայացված են, բազմակողմանի
    ավելացնու բան էլկ չի մնում 🙂
    https://maximfaldin.ru/%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%89%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F-%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%8C-%D0%B2-%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D1%8E/

  11. Նորիկ Ղազարյան says:

    Չէ՜,Աննա Իսրայելյանի գործն էլ գործ չի))

  12. Ճանաչիլ չես says:

    Հասկացանք։ Ամերիկան քը՛խ ա, իսկ Ռուսաստանը՝ պուպուշ։ Բա գերիներին նվաստացնողը ի՞նչ ա։ ՈԻ Ամերիկան ի՞նչ կապ ունի։

Պատասխանել

Օրացույց
Օգոստոս 2014
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Հուլ   Սեպ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031