Լրահոս
Օրվա լրահոսը

Վարդան Ղուկասյանը տրանսպորտից ստացած իր եկամուտներից տեղական բյուջե գումար չի վճարել

Հոկտեմբեր 21,2013 21:25

Ինչպես տեղեկացրել ենք, 5 օր առաջ Գյումրու քաղաքապետ Սամվել Բալասանյանը թիվ 20 երթուղին շահած «Գյումրու ամուր հիմք» կազմակերպությանը զրկել էր ուղևորներին սպասարկելու իրավունքից: Ու թեեւ կան տեղեկություններ, որ այդ գիծը պատկանում է Գյումրու նախորդ քաղաքապետ Վարդան Ղուկասյանի ընտանիքին, սակայն պարզվում է  այն  փաստացի գրանցված է Տարոն Գասպարյանի անուն-ազգանունով, այսինքն` այն նույն մարդու, որին 99 տարով վարձակալության էին տրված Գյումրու ավտոկայանատեղիները:

Նշենք, որ չնայած Սամվել Բալասանյանը  այդ կազմակերպությանը զրկել է  աշխատելու իրավունքից, այդուհանդերձ, թիվ 20 երթուղու միկրոավտոբուսները այսօր շարունակում էին ուղևորներ փոխադրել: Aravot.am–ը այս թեմայի շուրջ պարզաբանումներ  խնդրեց Գյումրու քաղաքապետարանի տրանսպորտի  բաժնի պետ Արամ Եղոյանից: Նա տեղեկացրեց, որ այս ընկերությունը թիվ 20 երթուղին սպասարկելու փաթեթ է ներկայացրել 2012 թվականի հոկտեմբերի 2-ին հայտարարված  մրցույթում, որտեղ հաղթող ճանաչվելով` 3 տարի ժամկետով ստանձնել է ուղևորափոխադրումները: Փաստորեն  մրցույթը կայացել է Սամվել Բալասանյանի` քաղաքապետի պաշտոնը ստանձնելուց մի քանի օր առաջ:

«Վերջերս թիվ 20 միկրոավտոբուսային երթուղու փաթեթը ավելի խորը ուսումնասիրելիս հայտնաբերվել են որոշ խախտումներ, կարելի է ասել կոպիտ խախտումներ, որոնք հակասում են ՀՀ ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային  տրանսպորտով ուղևորների կանոնավոր փոխադրումներ իրականացնող կազմակերպությունների ընտրության մրցույթի  հաստատված կարգին: Մասնավորապես խախտվել է 15-րդ կետի 2-րդ ենթակետը և 54-րդ կետերը: 15-րդ կետի 2-րդ ենթակետով ֆիքսված են մրցութային փաստաթղթերը: Այսինքն` մեքենաների շարժակազմի առնվազն 50 տոկոսը պետք է լինի  ՍՊԸ-ի, կազմակերպության  սեփականությունը:Մյուս 50 տոկոսը կարելի է նաև վարձակալությամբ վերցնել: Տվյալ դեպքում բոլոր  23 մեքենաներն  էլ եղել են վարձակալական հիմունքներով ներկայացված:Երկրորդ  պահանջի համաձայն,  50-70 տոկոս սեփականության դեպքում  է կազմակերպությանը տրվում 3 տարով երթուղին շահագործելու իրավունքը: Այսինքն` նորից գալիս են ք այն մտքին, որ եթե չկա սեփականություն, առաջին չպետք է մասնակցեր այդ մրցույթին, երկրորդը 3 տարի ժամկետով չպիտի տրվեր երթուղին տվյալ կազմակերպությանը»,-պարզաբանեց Արամ Եղոյանը:

Aravot.am-ի այն հարցին, թե ինչո՞ւ  նոր միայն քաղաքապետարանը ֆիքսեց  այս փաստը,  երբ մեկ տարի շարունակ տվյալ կազմակերպությունը սպասարկել   է գիծը, քաղաքապետարանի պաշտոնյան նշեց, որ ինքը ուսումնասիրություններ կատարել է իր պաշտոնավարման առաջին օրերից, ուղղակի տվյալ կազմակերպության մրցութային հանձնաժողովին  ներկայացրած փաթեթի մեջ գրված է եղել, որ մեքենաները իր սեփականությունն են: «Իրականում, երբ որ ավելի խորը ուսումնասիրեցինք, դա սեփականություն չէ, այլ վարձակալություններ էր, մեքենաների տեխանձնագրերի մեջ  երևում էր, որ բոլորը ֆիզիկական անձանց մեքենա է: Կա ևս մի փաստաթուղթ, համաձայն որի քաղաքապետարանի կողմից  ճանապարհային ոստիկանության համապատասխան  ստորաբաժանում պետք է ներկայացվի դեղին համարանիշ հանելու համար, այդտեղ արդեն սեփականության փոխարեն գրված է վարձակալություն», -ասաց Արամ Եղոյանը:  Ըստ նրա, մրցույթով  անցել են 23 միկրոավտոբուս` 19 հիմնական և 4 պահուստային մեքենաներ:

Մեր այն հարցին, թե աշխատանք կորցնող վարորդներին Գյումրու քաղաքապետարանը պատրա՞ստ է աշխատանքի ընդունել, քաղաքապետարանի պաշտոնյան  ասաց. «Այսպես ասեմ 19-ի փոխարեն այդ երթուղին շահագործում է մինիմում 30 մեքենա, այսինքն` մնացած 15 մեքենաները իրավունք չունեին շահագործելու, քանի որ մրցույթ չեն անցել, չեն զննվել, երթուղային ցանկով էլ նախատեսված է 19 մեքենա, ոչ թե 30: Իսկ ինչ վերաբերում է  այն վարորդներին, որոնք անգործ են մնալու, երթուղու սպասարկումը կասեցնելուց հետո կհայտարարենք նոր մրցույթներ, որը հայտարարումից հետո  45 օր հետո կկայանա, վարորդները կարող են  օրինական կարգը, մրցութային պայմանները  չխախտելով գալ-մասնակցելն, իրենք իրենց գործը չկորցնեն: Բայց մինչև մրցույթը  նույն երթուղին սպասարկում  է մեկ ավտոբուսային և մեկ միկրոավտոբուսային երթուղի, ուղևորափոխադրումը դրանից չի տուժի»:

Իսկ թե ինչո՞ւ էին  այսօր աշխատում թիվ 20 երթուղու միկրոավտոբուսները, Սամվել Բալասանյանը փոխզիջմա՞ն է գնացել, Արամ Եղոյանն ասաց, որ քաղաքապետի հոկտեմբերի 17-ի որոշումը տվյալ երթուղու սպասարկումը կասեցնելու մասին անփոփոխ է, և դա արդեն տրանսպորտային  տեսչության գործառույթն  է, վերջինս պիտի արգելեր նրանց գիծ դուրս գալ:  Ի դեպ, Արամ Եղոյանը նաև տեղեկացրեց, որ թիվ 20 և 22 երթուղիները սպասարկող «Գյումրու ամուր հիմք» և «Սրընթաց ուղիներ» ՍՊԸ-ները ոչ մի մասհանում, վճարում չեն կատարել համայնքի բյուջե: Մինչդեռ 2005 թվականի դեկտեմբերի 23 ավագանու թիվ 14 որոշմամբ հստակ նշված, թե որ երթուղին շահագործող մեքենան ինչքան պետք է վճարի: Թիվ 20 և թիվ 22   երթուղիները սպասարկող  ամեն մի միկրոավտոբուսի վարորդ  պարտավոր էր օրական  1500 դրամ վարձավճար  մուծել համայնքային բյուջե, իսկ թիվ 24 երթուղունը` 1200 դրամ:

 

Նունե ԱՐԵՎՇԱՏՅԱՆ

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (1)

Պատասխանել

  1. Հարություն says:

    ինչի հիման վրա պետք է գումարներ մուծեր 22 համարը, որ պայմանագրի, մի հատ նայեք բալասանյանի որ գիծն է գումար մուծում ու դեղին համարանիշերով երթևում, կամ 50 տոկոսականոց ավտոպարկ ունեն նրա գազելները? չկա նման բան, և հետո ինչու եք դուք, լրագրող, անընդհատ միակողմանի լուսաբանում? տպավորություն է ստեղծվում, որ դուք բալասանյանի բիզնեսի համար հոգ եք տանում իրանից էլ շատ

Պատասխանել

Օրացույց
Հոկտեմբեր 2013
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Սեպ   Նոյ »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031