Լրահոս
Օրվա լրահոսը

Համացանցը դյուրահավատ է դարձնում

Հունվար 28,2014 12:53

Համացանցում տեղեկատվություն էր հրապարակվել, ըստ որի՝ ՌԴ նախկին գլխավոր սանիտարական բժիշկ Օնիշչենկոն, իբր, հանդես է եկել հայտարարությամբ, թե Մայդանում ԱՄՆ ԿՀՎ-ն փորձարկում է նոր զենք՝ վիրուս, որը մարդկանց հեղափոխական է դարձնում: Ըստ ամենայնի, դա կատակ է, որի նպատակն է ցույց տալ ռուսական պաշտոնական քարոզչության «կացնայնությունը»: Չնայած իրականում այդ քարոզչությունն իսկապես նախատեսված է չափազանց ցածր մտավոր մակարդակի համար: Շատ հեռուն չգնալու համար կարելի է բերել մեր հայրենակից Սերգեյ Նիգոյանի մասին ռուսական պաշտոնական մեկնաբանությունը: Պարզվում է՝ «Բերկուտի» դիպուկահարի գնդակով սպանված այդ 20-ամյա երիտասարդը «Ասալայի» անդամ էր, ահաբեկիչ. այդ լրատվամիջոցների, մեղմ ասած, այլասերված տրամաբանության համաձայն, դա արդարացնում է Սերգեյի սպանությունը:

Բայց խոսքը քարոզչական ցինիկ ստերի մասին չէ, այլ մարդկանց դյուրահավատության մասին: Չկա ոչ մի անհեթեթություն, որը հնարավոր չլինի «կերցնել» համապատասխան նախատրամադրվածություն ունեցող մարդուն: Հենց այդ մեխանիզմի շնորհիվ ռուսաստանցի հեռուստադիտողը կարող է հավատալ այն պնդումներին, որ Սերգեյ Նիգոյանը Ստեփան Զատիկյանի հետ պայթեցրել է Մոսկվայի մետրոն՝ չնայած 1977 թվականին դեռ Սերգեյը չէր ծնվել: Ռուսաստանյան համազգային հեռուստաալիքները միլիոնավոր ռուսաստանցիներին կարողացել են «սրսկել» այն միտքը, որ Ուկրաինայում մարդկանց բողոքներն ուղղված են հենց իրենց երկրի դեմ: Դրանից հետո ցանկացած ֆանտաստիկ գաղափար այլեւս խորթ չի թվա նրանց:

Վիճակն, իհարկե, ավելի տխուր է համացանցում: Թվում է, թե այն հնարավորություն է տալիս ավելի գրագետ եւ բանիմաց դառնալ: Տեսականորեն համացանցային ռեսուրսները պետք է որ տան այդ հնարավորությունը: Բայց հետեւելով «Ֆեյսբուքի» լրահոսին եւ aravot.am-ի մեկնաբանություններին, գալիս ես ճիշտ հակառակ եզրակացության՝ օգտատերերը ավելի շատ են հաստատվում իրենց կարծրատիպերում եւ նախապաշարումներում ու օգտագործում են ինտերնետը ոչ այնքան տարբեր կողմերից լրատվությանը ծանոթանալու, որքան, թող ներվի ասել, «իրենց էշը քշելու» համար:
Մարդիկ, որոնց անձամբ ճանաչում եմ եւ որոնց միանգամայն ադեկվատ էի համարում, Հայաստանում եւ աշխարհում կատարվող իրադարձությունների այնպիսի տարաշխարհիկ վարկածների են հավատում, որոնց, ինձ թվում է, գրքեր կամ թերթեր կարդալով երբեք չէին հավատա:

Անծանոթ մարդկանց մասին էլ չեմ խոսում: Նախորդ խմբագրականներից մեկում՝ հաստատելու համար այն միտքը, որ, խորը եւ հիմնավոր անվստահություն ունենալով ՀՀ իշխանությունների նկատմամբ, հայերը պատրաստ են հալած յուղի տեղ դնել ամեն մի անհեթեթ լուր, օրինակ էի բերել հայ-իրանական սահմանին բռնագրաված հերոինի մեծ խմբաքանակի հետագա ճակատագրի վերաբերյալ ասեկոսեները: Օգտատերերն իսկույն հաստատեցին իմ այդ պնդումը՝ իրենց մեկնաբանություններում առաջ քաշելով ավելի անհեթեթ վարկածներ, քան ես նույնիսկ կարող էի երեւակայել:
Իրականում այդ հերոինը վաղուց արդեն թռչող ափսեով ուղարկվել է Լուսին:

ԱՐԱՄ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (45)

Պատասխանել

  1. Կարինե says:

    Գիտեք, ավելի շատ արտահայտվում են կյանքից ու մարդկանցից վիրավորված մարդիկ.. որոնք իրենց անհաջողությունների իրական պատճառը տեսնում են այլոց մեջ.. հիմնականում կամ քիչ կարդացած կամ էլ ժամանակակից մոդայիկ – համարյա ցինիկ ու այժմեական գրականությունից հարբածներ..Սարսափելին այն է, որ մարդիկ դադարել են բաց ացչքերով, աչքերով առանց գունավոր ակնոցների նայել աշխարհին ու այն սիրել իր բոլոր գույներով, այլ ոչ թե բացառապես երկնագույն կամ վարդագույն…

  2. MARD says:

    Համաձայն չեմ վերնագրի հետ , գդալը փոխարինելով պատառաքաղով ուտելիքի համը չի փոխվում.
    իսկ այն , որ համացանցը մատչելի է դարցնում իր հեշտության պատճառով «գիրք չկարդացած մարդուն » ընդունել ամեն մի տեակ ինորմացիա պահի տակ «առանց գիրք կարդալու» կոպիտ ասած « աննկատ» , դա ընդունում եմ.

  3. Sokrat says:

    Մարդւ մակարդակից է կախված: Համացանցում, ստի հետ մեկտեղ նաև ճշմարիտ լուրեր կան և այդ ճշմարիտ լուրերը ավելի շատ են քան մեր ազգային հեռուստաընկերություններով տարածվող լուրերը:
    Եթե համացանցը չլիներ մենք պետք է հավատայինք, որ Տիգրան Սարգսյանը աշխարի ամենա լավ վարչապետն է, Տարոն Մարգարյանը փայլուն գիտնական է, և էլի նման տարատեսակ անհետհեթությունների: Իսկ դյուրահավատ մարդիկ միշտ էլ եղել են ու կլինեն:

  4. Կարեն says:

    Եկեք պատկերացնենք թէ մամուլը հանկարծ սկսի գրել ճշմարտությունը։ Կստացվի մոտավորապես այսպիսի իրավիճակ։Ռուսական մամուլը կգրի « Ինչ է ուզածներդ՛ Ուկրաինան եղել է մեր գաղութը ու կմնա այդպիսին։ Եթե պետք լինի ժողովրդի կեսին էլ կգնդակահարենք»։ Կամ հայ պաշտոնյան հայտարարի «ինչ եք կյանքներս ուտում՛ թողոք հանգիստ լափենք ձեր փողերը։ Ընդիմադիրներնն էլ անկեղծանան և հայտարարեն, որ պայքարում են ոչ թէ ժողովրդի վիճակը բարելավելու համար, այլ միակ նպատակը իշխանությունն է, որի շնորհիվ կկարողանան լափել այդ նույն ժողովրդի փողերը։ Այնպես որ պետք չէ մեղադրել մամուլին, նրանք իրենց դերն են կատարում այս մեծ թատրոնի բեմում։

  5. Rafael says:

    Ամեն դեպքում եկեք ընդունենք մի փաստ և դա փոքր ինչ անգամ բխում է այս հոդվածից,առ այն,որ ցանկացած պարագայում պաշտոնական լրատվությունը շատ ավելի վստահելի և ընդունելի է և ես իհաչկե ծանոթ չեմ Ձեր վկայակոչած դեպքի հետ,որտեղ ասվում է,որ զոհվածը ասալայից,սակայն եթե դա տաչածվել է պաշտոնական աղբյուրներից այն էլ ռուսական ուրենմ դա ամենայն հավանականությամբ այդպես է։ Միաժամանակ ինձ համար այտեղ շատ զարմանալի է հարգարժան խմբագրի մոտեցումը այդ դեպքին,որտեղ կարծես նա չի էլ փորձում հասկանալ թե զոհվածը իրոք արգելված կազմակերպության անդամ է թե ոչ,կարծես դա երկրորդական բնույթ է կրում համենայն դեպս հայաստանցու համար։ Դա այդպես չե,ես նույնպես հայ եմ,ՀՀ քաղաքացի և ինձ համար զզվելի են և հիշատակված Զատիկյանը և նմանատիպ անգամ կեցվածքով և գաղափարներով հանդես եկող բոլոր մարդիկ և կազմակերպությունները և այստեղ արդեն բացարձակ կարևոր չէ հանցագործի ազգությունը կամ ով լինելը։ ԻՐՈՔ ԴՈւՔ ԻՆՁ ՀԻԱՍԹԱՓՈւԹՅԱՆ ՉԱՓ ԶԱՐՄԱՑՐԵՑԻՔ ՀԱՐԳԱՐԺԱՆ ՊԱՐՈՆ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ,ՉԳԻՏԵՍ ԻՆՉՈւ ԻՆՁ ՄԻՇՏ ԹՎՈւՄ ԷՐ,ՈՐ ԴԵՄՈԿՐԱՏ-ԼԻԲԵՐԱԼ-ՄՏԱՎՈՐԱԿԱՆԻՆ ՄիԱնգԱՄԱՅՆ ԽՈՐԹ ԵՆ ԺԱՆՏԱԽՏ ՀԻՇԵՑՆՈՂ ԱԶԳԱՅՆԱԿԱՆ ՍՊԵԿՏՐԻՑ ԲԽՈՂ ՄՈՏԵՑՈւՄՆԵՐԸ։

    • Կարեն says:

      Սպանվել է 20 տարեկան երիտասարդ։ Իսկ դուք փորձում եք արդարացնել մարդասպաններին։ Շարունակեք դիտել «Время» լրատվական ծրագիրը։

    • Արամ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ says:

      «Վրեմյան» եւ «Վեստին» ոչ մի ապացույց չեն բերում Նիգոյանի՝ «արգելված կազմակերպության» անդամ լինելու մասին: Բայց եթե նույնիսկ ապացուցված լիներ, նրան դրա համար պետք էր սպանե՞լ փողոցում: Զատիկյանի հանցագործ լինել-չլինելու խնդիրը իմ հոդվածում չի քննարկվում: Վարկածներին կարող եք ծանոթանալ այստեղ:

      https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%8F_%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D0%B2_%D0%B2_%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B5_(1977)

      • Արսեն says:

        Արամ Աբրահամյանին զգուշացնում եմ, որ մինչ ես հավաքւմ եմ տեքստը, չի կարելի ավելի արագ նույնաբովանդակ տեքս տեղադրել…)))…

    • Արսեն says:

      Մեծարգո ..)))… Rafael , ընդունելի կամ ոչ ընդունելի լինում է … մատաղը, բայց ոչ պաշտոնական լրատվությունը…)))…
      Ւսկ … « եթե դա տաչածվել է պաշտոնական աղբյուրներից այն էլ ռուսական ուրենմ դա ամենայն հավանականությամբ այդպես է»… ընդհանրապես՝ ստեղծագործ մտքի շեդևր էր …))))…
      Բայց… բացատրությունը այնքան անհեթեթ է, դա կարելի է ցույց տալ անգամ քո կանոններով խաղալու դեպքում։
      Եվ այսպես՝ ենթադրեք ձեր բոլոր բազային պնդումները բացարձակ ճշմարտություն են։
      Դրանք են՝
      1. Ռուսական պաշտոնական լրատվությունը երբեք չի խաբում։
      2. Զոհվածը արգելված կազմակերպության անդամ էր։
      3.Արգելված կազմակերպությունների անդամները պետք է գնդակահարվեն։
      4 Ինչն էլ տեղի է ունեցել։
      Կրկնում եմ, ինչքան էլ բոլոր վերըհիշատակված պնդումները (բոլորը) հիմարություն լինեն՝ ես դրանք ընդունում եմ, որպես բացարձակ ճշմարտություն։
      Պատասխանեք մեկ հարցի, եթե դժվար չէ…)))…
      Որն էր ահրաժեշտություն արգելված կազմակերպության անդամին գնդակահարել բարիկադի վրա, այն պահին երբ նա հասարակության համար վտանգ չէր ներկայացնում? Չե որ, այդպիսով վտանգի տակ դրվեցին նաև նրան շրջապատող մարդիկ և, ենթադրաբար, նրանցից ոչ բոլորն էին արգելված կազմակերպությունների անդամներ…)))…
      Եթե նպատակը տեռորիստին ֆիզիկապես ոչնչացնելն էր, դրա համար այլ տեղ և հնարավորություն չկար?…)))…

    • Mariam says:

      Նույնիսկ բառերով չեմ կարող նկարագրել իմ հիասթափությունը Ձեր խոսքերից: 20 տարեկան երիտասարդն իր կյանքը զոհել է Ձեզ, ինձ, մեր երեխաների, սահմանում ապրող ծերունու համար, իսկ Դուք հանդգնում եք ասել, որ եթե ռուսական լրատվամիջոցները դա գրում եմ, ուրեմն այդպես էլ եղել է, որ նրա մահը արդարացի էր: Եթե նույն ռուսական լրատվամիջոցները գրեն, որ Գուրգեն Մարգարյանը Հայաստանի լրտեսն էր ու շատ էլ լավ արեց Սաֆարովը, որ նրան կացնահարեց, Դուք երևի Սաֆարովի հերոսացումն էլ կարդարացնեիք:

      Նման անհիմն մեղադրանքներ ներկայացնելուց առաջ մի պահ մտածեք երիտասարդի ծնողների մասին, որոնք կարող են կարդալ Ձեր գրած տողերը: Ձեր փոխարեն ներողություն եմ խնդրում նրա մտերիմներից…

      Սահմանում ծառայող զինվորն ավելի մեծ հարգանքի է արժանի իր տաքուկ բնակարանում ապահով նստած հայաստանաբնակից:

  6. MARD says:

    Բոլոր հաղորդականության միջոցներն էլ հետապնդում են իրենց քաղաքական եվ տնտեսական շահերը , բայց թե որի ինֆորմցիան է ավելի ընդունելի մեծամասնության կողմից , դա կախված է այդ հաղորդականության միջոցի հետեվում կանգնածների քաղաքական ինտելեկտի եվ ֆինանսների քանակի ներդրումից.

  7. Rafael says:

    Նախ Մարիամ անվամմաբ հանդես եկող տիկնոջը կցանկանայի բացատրել,որ բոլոր միջազգային նորմերով ահռելի տարբերություն կա սահմանի վրա կաանգնած զինվորի և արգելված կազմակերպության անդամի միջև,եթե Դուք դրանք իրարից չեք տարբերում ցավում եմ Ձեզ համար,առաջինը հանդես է գալիս խավարից,իսկ մյուսը՝ իր պետության անունից՝պարզ ճակատով և զինվորական համազգեստով,ի դեպ ում գործողությունների համար մենք բոլորս պատասխանատվություն ենք կրում նրա հետ միասին։ Ինչ վերաբերվում է մյուս ընդիմախոսների դիտարկումներին,այդ թվում և հարգարժան խմբագրի,ապա կրկնում եմ,որ դեպքին ծանոթ չեմ և առավել ևս չեմ փորձում որևէ գնահատական տալ այդ երիտասարդի հետ տեղի ունեցածին,ինձ համար ուղղակի շատ տհաճ է,որ մեր երկրի ներկայիս ժողովրդավարակն կեցվածքը փորձում են կապել այդպիսի կասկածելի կազմակերպությունների հետ,ներկայումս իհարկե կասկածելի։Ժամանակին եղել են փառավոր անհատներ՝ի դեմս Սողոմոտ Թեհլերյանի և մյուսների,որոնք իրականացրել են կոնկրետ ուղղվածություն ունեցող գործողություն՝վերացնելով մի շարք հրեշների և այդ մարդկանց անուններն անգամ հարգանքի են արժանի,ինչ վերաբերվում է այսօրվան,ներկայիս իրականությանը,ապա անհերքելի փաստ է,որ ամբողջ քաղաքակիրթ հանրությունը մարդկության համար 1 թշնամի է հայտարարել ահաբեկչությունը և բոլոր միջոցներով պայքարում է այդ չարիքի դեմ և ամենևին էլ տեղին չէ 2014 թվականին հիանալ ասալայի մոտեցումներով և գաղափարներով,դա շատ մեծ վտանգներ է պարունակում իր մեջ։ Ինչ վերաբերվում է ընդանրապես ազգայնական սեկտորի մոտեցումներին,որով ինչքան հասացա հանդես եք գալիս բոլորդ,ապա ասեմ,որ դա էլ այսօր արդիական և ամենևին էլ շահավետ չէ Հայաստանի համար և կարծում եմ պարոն Աբրահամյանը գոնե որ կհասկանա թե ինչի մասին է խոսքը,անգամ Ռուսաստանում այդպիսի երևույթները և մոտեցումները իրենց արդյունքը չեն տալիս,իսկ Հայաստանի պարագայում ծիխաղելի է անգամ դրանց մասին խոսելը։ Մենք ներկայումս ունենք խնդիրներ,որոնք պետք է լուծենք միանգամայն թափանցիկ և քաղաքակիրթ ճանապարհներով և դա է մեր միակ ճանապարհը,կրկնում եմ ԹԱՓԱՆՑԻԿՈւԹՅՈւն,ԱՐԴԱՐԱՑԻՈւԹյՈւՆ և ՕՐԻՆԱԿԱՆՈւԹՅՈւՆ,ՄՅՈւՍ ԲՈԼՈՐ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԸ և ԳԱՂԱՓԱՐՆԵՐԸ ԿՈՐԾԱՆԱՐԱՐ ԵՆ ՄԵՐ ՓՈՔՐԻԿ ԵՐԿՐԻ ՀԱՄԱՐ։ՄԵՆՔ ՄԻՇՏ ՊԵՏՔ Է ՆԵՐԿԱՅԱՆՔ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՆՐՈւԹՅԱՆԸ ՕՐԻՆԱՎՈՐ և ՔԱՂԱՔԱԿԻՐԹ ԿԵՑՎԱԾՔՈՎ,ՈՉ ԹԵ ԱՀԱԲԵԿՉԱԿԱՆ ԿԱՄ ԱԶԳԱՅՆԱԿԱՆ։

    • Արսեն says:

      Փաստորեն, դու ինքդ չես փորձում գնահատական տալ, ընդհամենը լիովին վստահում ես, և միանգամայն համաձայն ես ռուսական պաշտոնական աղբյուրների գնահատականին… )))..

    • Hakob says:

      հարգելի Ռաֆայել
      Մեր և պոսսովետակյան երկրների/բացի ստրկացված մերձբալթիկանի/ երկիրների “լիբերալներ” նրանց կողմ են, ովքեր քանդում են իրանց երկիրը., թուլացնում ,ու մաս մաս մատուցում անգլո-սաքսերի հոշոտմանը:
      Վկան, նար եվբրոմեյդնաի լիբերռալներին, ովեքեր անգամ սատանում հետ են դաշնակցել /բենդեռական անասուններին ինկատի ունեմ/, քանի որ այդպես է հրամայել իրենց տերը- “սորոսը”

      նրանք մարդ չեն, այլ ճահճի մեջ խրված անասուններ, ոնքեր իրանց ծնողների ոսկողների են հիմա ուտում

    • Mariam says:

      Ռաֆաել անունով հանդես եկող այր.
      1. ես իմ գրածով չեմ արդարացրել որևէ տեռորիստական կազմակերպության անդամի, ինչպես Դուք եք պնդում, քանի որ ինձ համար Նիգոյանը սահմանին կանգնած զինվոր էր, որը պաշտպանում էր այդ թվում նաև Ձեր անվտանգությունը: Առավել ևս որ նրա՝ որևէ կազմակերպության անդամ լինելու վերաբերյալ որևէ փաստ չի ներկայացվել:
      2. երևի Դուք չեք տարբերում հայ զինվորին տեռորիստից:
      3. ես առավել ևս ցավում եմ Ձեզ համար, որ ռուսական լրատվամիջոցների կողմից տարածված յուրաքանչյուր անհեթեթություն ընդունում եք հալած յուղի տեղ:

  8. MARD says:

    Բայց ինչ կապ ուներ «համացանցի դուրահավատ դարցնելը» ահաբեկչության եվ ազգայնականութան հետ. Կարող ա թեման փոխվել ա կամ ուիշ էջ եմ մտել

    • Արամ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ says:

      Ոչ մի կապ չունի: Կապ ունի այնքանով, որ հաստատում է հոդվածում իմ գրածը` համացանցում մարդիկ քննարկում են ոչ թե հրապարակման բովանդակությունը, այլ այն մտքերը եւ գաղափարները, որոնք վերագրում եմ հեղինակին:

    • Արսեն says:

      Դու նույն էջում ես…)))… ընդհամենը երկրորդ թեման առաջինից հետաքրքիր է…)))…

  9. Rafael says:

    Կապ ունի հենց այնքանով,որ զատիկյանի նման հանցագործի ազգանունը տալիս,այդ պաշտոնական կոչվող,որոշ մարդկանց կողմից այդքան չսիրված ԶԼՄ-ն անպայման նշում է,որ խոսքը գնում է հանցագործի մասին և երբեք նրա անունը կամ ազգանունը չի արտասանվում առանց համապատասխան և արդարարացի որակման,իսկ բլոգերը կամ ընդիմադիր թերթը կարող է անգամ համակրել նրան,տարբերությունը թերևս սա է։

    • Վահան says:

      ռաֆաել, էնքան չարացած, մաղձով լեցուն ես գրում ու անկապ, անտեղյակ, որ մնում է ասել, որ դու այժմ եւ միշտ հավիտյանս հավիտենից ճիշտ ես ու ճիշտ…

  10. Hakob says:

    Արամ, էնքանով կապ ունի, որ դուք ապատեղեկատռվություն/դիզինֆորմացիա եք տարածում :

    Այդ ով՞ է ապացուցել որ բերկուտի գնդակից է մեռել նա: սորոսը՞, կարնեգին

    “Բերկուտի» դիպուկահարի գնդակով սպանված այդ 20-ամյա երիտասարդը «Ասալայի» անդամ էր,

    Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այս հասցեով՝ https://www.aravot.am/2014/01/28/426134/

    © 1998 – 2014 Առավոտ – Լուրեր Հայաստանից”

    իսկ թե որն՞ է այս և ձեր թերթի միջոցով մնացած դիզինֆորմ,ացիայի տարածման նպատակը և ովքե՞ր են ձեր թիրախում, այդ առումով լրիվ ճիշտ եք- իհարկե անուղեղ և անկիրթ մարդիկ:

  11. Rafael says:

    Ու հենց այդ պատճառով շատ ավելի նախնտրելի է,որ հՏԿպես պատանի սերնդի օգտվի այդ՝պաշտոնական,պետական լրատվամիջոցներից,որպիսի նորմալ արժեհամակարգ ձևավորվի նրա մոտ,այլապես կարող է Շանթին ազգային հերոս և մեծ փիլիսոփա համարել,իսկ Մարքսին աննորմալ և ցդնած էլեմենտ։ Ամեն դեպքում պետությունը գոնե մի փոքր արդարամիտ և հումանիստ է մեծ հաշվով,իսկ ցնդած բլոգերը պարտավոր չէ այդպիսինը լինել։

    • Hakob says:

      մասնավորապես հայ “ազատ” մամուլին տրված առաջադրանքի հիման վրա նրանք երիտասարդներին աշխատում են լրիվ կտրել իրանց արմատներից, ու դարձնել անուղեղ ռոբոտ-խամաճիկներ “կարնեգիա-սորոսների” համար:

  12. Hakob says:

    ինչ վեևաբեևրվում է այնտեղ սպանված հայազգի մարդուն, ապա նա ով՞ է, որ իրա համար էլ քննարկում ծավալենք- ընդամենը մի քրեական տարր, ով ապրել է ուրիշ երկրում և խախտել է այդ երկրիր ՕՐԵՆՔՆԵՐԸ: Իսկ ինչքան հասկանում եմ, հայ լիբերաները պայքարում են օրինական երկիր համար չէ՞

    ԵՐկրորդ, էտ անհատը փախել է հենց հայկական սահմանից: Ու ամոթ ու անպատկառությու նէ է նրան համեմատԵլ սահմանում կռվող ու մահացող մեր երիրտասարդների հետ:

    իսկ եթե վաղն էլ ասենք խարկովում քրեականները սպանեն մի ուրիշ ՀԱՅ քրեականի, ապա էլի սենց աղմուկ եք բանձրացնելու՞
    իսկ եթե այդ երիտասարդաը սպանվեր ԱՄՆ-ում, ամերիկյան միլիցեքի հետ ռազբորկեքի ժամանակ, կամ ասենք իրա նարկոբարոնների հետ ռազմոռկեքի արդյունքում, ապա խելք ձեններտ կտրած կնստեքի չէ՞, թե էլի կաղմկեիք ու սաղ օրը տարբեր կողմերից դրա մաիսն կգրեիք, մինրև սաղի ուղեղը մազոլ անեիք…

    • Վահան says:

      հակոբ ու ռաֆաել, դուք ինչ գիտեք, թե այդ երիտասարդը փախել է սահմանից: Տարիքով չի որոշվում ում որտեղ գտնվելը: Ինչ գիտեք, որ նա հանցագործ է: Ինչ վերաբերվում է Զատիկյանին ու Շանթին, գուցե նրանց գործողությունները ոչ բոլորի համար են ընդունելի, բայց որ Զատիկյանը եղել է հայրենասեր, իսկ Շանթը է, դրանում ոչ մեկը թող չկասկածի: ռաֆաել ու հակոբ, լավ կլիներ ձեր վրա կենտրոնանայիք

      • Hakob says:

        վահան, իսկ դու ի՞նչ գիտես որ երկուսին գումարած երկուս հավասար է չորսի:
        իրանք ՓԱԽԵԼ ԵՆ սահանից պատերազմի ժամանակ, թողնելով այնտեղ իրանց հարազատ-բարեկամներին:

        վահան, ընդմանեը դասալիքի ընտանիք է

    • Արսեն says:

      Ամենահետաքրքիրը այն է, որ տեղի է ունենում քաղաքական միտինգ, և այնտեղ սպանվում են բացառապես «քրեականները» …)))…
      Ստացվում է, որպեսզի սպանվեն «քաղաքականները» անհրաժեշտ է քրեականների հավաք կազմակերպել։…)))…

  13. Rafael says:

    հարգելի Հակոբ,ինչքանով հասկացա Դուք արտերկրում եք գտնվում և եթե դա այդպես է և խոսքը գնում է Կանադայի մասին,ապա թույլ տվեք իմ հիացմունքը հայտնել Ձեզ,որ գտնվելով այդ հեռավորության վրա և այստեղ հեռավորությունն իհարկե միայն տարածությանը չի վերաբերվում,Դուք պահպանել էք Ձեր մեջ սոցիալիստական-մարդասիրական վեհ գաղափարները և հպարտությամբ եք հիշում Ձեր հայրենիքի երբեմնի փառքը,երբ մեր փոքրիկ Հայաստանը շոշափելի դերակատարում ուներ միջազգային պրոցերնեոժրում՝հանդիսանալով լիիրավ անդամը աշխարհի հզորագույն իմպերիայի՝ԽՍՀՄ անվանմամբ և ով դա չի գիտակցում ես ցավում եմ այդ մարդկանց համար։

    • Hakob says:

      Ռաֆայել ջան: կենաց մահու պատերազմ է հայտարարված… Ռուսաստանի լավագույն զավաները Պուտինի գլխավորությամբ, հաճախ իրենց կյանքի գնով պայքարում են ՆԱԵՎ մեր ազատ, անկախ ու մարդկային գոյության համար: Նրանք հենվու մեն ժողովրդի վրա: Իսկական, հողին կպած, հողից սնվող ժողովրդի:

      մեր անգլուխները մեռանում են ամեն ինչ, այսիքն ոչ թե մոռանում են ,այլ անգլոսաքսեը ֆորմատ են արել իրանց ուղեղները:
      գոնե իրանց երեխաներին նայեն, ու մի րոպե, ինչպես Անդրանիկն էր ասում, քնելուց առաջ մտածեն, թե իչնչ են անում, ում էն ծառայում:

      Հույսս մեր իմաստուն ժողովրդի ու մեր իմաստուն Նախագահի վրա է… ԱԻնչքան էլ աշխատում են սեպ խրել ու պետությունը տապալել , չի հաջողվում: Դրանից ավելի ու ավելի են կատաղում: Էս ատելություն իր -ժողովրդի, երկիր ու պետության հանդեպ ուրիշ բացատրություն չունի :

      • Գագիկ Բաղդասարյան says:

        Ռաֆայել ջան: կենաց մահու պատերազմ է հայտարարված… Ռուսաստանի լավագույն զավաները Պուտինի գլխավորությամբ, հաճախ իրենց կյանքի գնով պայքարում են …….

        https://www.echo.msk.ru/blog/echomsk/1239138-echo/

        АНДРЕЙ КОНЧАЛОВСКИЙ: КУДА МЫ КАТИМСЯ?

        Смертность в России

        За последние 20 лет в России вымерло более 7 млн. русских. По этому показателю мы опережаем Бразилию и Турцию на 50%, а Европу — в несколько раз.
        Ежегодно Россия теряет по численности населения целую область, равную Псковской, или крупный город, такой как Краснодар.
        Количество самоубийств, отравлений, убийств и несчастных случаев в России сравнимо с уровнем смертности в Анголе и Бурунди.
        По продолжительности жизни мужчин Россия занимает примерно 160-е место в мире, уступая Бангладешу.
        Россия занимает 1 место в мире по абсолютной величине убыли населения.
        По оценкам ООН, население России с нынешних 143 миллионов человек к 2025 г. сократится до 121-136 миллионов.

        Кризис семьи

        8 из 10 стариков, проживающих в домах престарелых, имеют родственников, способных их содержать. Но, тем не менее, они отосланы в приюты! Родственники от них отказались.
        У нас от 2 до 5 миллионов беспризорников (после Великой Отечественной войны их было 700 тысяч).
        В Китае на 1 миллиард 400 000 тысяч населения беспризорных только 200 тыс., — т.е. в 100 раз меньше, чем у нас!
        Вот что значат дети для китайца! А ведь забота о стариках и детях — это залог процветающей нации.

        80% из 370 тысяч детей, находящихся в детских домах, имеют живых родителей.
        Но их содержит государство! Я вообще считаю, что это — уголовщина.
        Мы занимаем 1-е место в мире по числу детей, брошенных родителями.
        Все эти цифры свидетельствуют об эрозии, распаде семейных ценностей у нас в стране…

        Преступления против детей

        По данным Следственного комитета РФ за 2010 год 100 тысяч несовершеннолетних стали жертвами преступлений, — из них 1700 детей изнасилованы и убиты (по этим цифрам мы опередили даже Южную Африку). Это значит, что каждый день в России убивают 4-5 детей.
        В 2010 году в России было совершено 9500 сексуальных преступлений против несовершеннолетних — из них 2600 изнасилований, 3600 ненасильственных половых сношений (за 8 лет сексуальная преступность выросла почти в 20 раз).
        Нас в этих преступлениях опережает только Южная Африка.

  14. Արսեն says:

    No comment…))))…. ԲՈԼՈՐԻՆ ԽՆԴՐՈԻՄ ԵՄ ընդհամենը կարդալ վերևում գրածը…))))…

    • Hakob says:

      Արսեն, գնալով ավելի ես խրվում ճահճի մեջ… Ասեմ ամենավերջից: Դու շատ սխալ ես արել, որ գնացել ես Ֆրանսիա: Ու ինչքան էլ փորձես քեզ համոզել որ ճիշտ ես վարվել, էնքան ավելի ես խրվելու ճահճի մեջ:
      տղամարդկությու ունեցի ու ընդունի ընդամենը որ սխալ ես արել: բոլորն էլ սխալվում են: Բայց ոչ բոլորն են տղամարդկույուն ունենում ընդունել իրանց սխալները:

    • Hakob says:

      ջղաձգորեն արված այս ” …))))….” անկապ նշաններն էլ բավականին հաճախ օգտագործելը չի օգնի ճահճից դուրս պրծնելու պրոցեսին:
      Խրվել ես շատ խորը, Հայ ազգի մի հոգի: Պայքարիր ու կբուժես հիվանդությունը, կհաղթես քո գոռոզությանը:

      • Արսեն says:

        Արդեն հոգնեցի, առանց տրամաբանության, առանց ապացույցի …
        Հարց եմ տվել, ի վիճակի ես՝ պատասխանիր։ Երկուսով էլ հարցերի չեք պատասխանում (եթե իհարկե 2 հոգի եք…))))…) ։ ինչ քննարկենք?..)))… իմ ենթադրյալ հիվանդությունը?…))))…

  15. harut says:

    Որոշ փորձառութենէ վերջ այս ամէնը ընկալել որպէս հաճելի կամ անհամ ժամանց ,
    ուսումնասիրելու եւ վերլուծելու համար մեզ շրջապատող անձերուն,սերունդներուն եւ
    իշխանութիւններու խայտաբղէտ աշխարհը ։

  16. Maxim says:

    Բոլոր մեկնաբանությունների մեջ, ինձ ամենահավանականը թվուն է հեղինակի տեքստի վերջին տողը։

    • Արսեն says:

      Ստուգելը դժվար չի։ Զանգիեք NASA և հարցրեք՝ « Վերջին ամսում եղել է արդյոք Երկիր-Լուսին թռչող ափսեի թռիչք» …))))…

  17. MARD says:

    Շնորհակալություն Արսենին հիշեցնելու համար որ նույն էջում եմ.
    Երկրորդ թեման քննարկելու համար առաջարկում եմ տեղափոխվել «կոխկի շենքի virtual_bisetka.aravot.am».

  18. MARD says:

    Արսեն քեզ մոլորեցնում են չհավատաս. Դու հիվանդ չես, եվ լավ էլ ֆորմի մեջ ես եվ բժշկի կարիք ել չունես. Պանիկաի մեջ չնգնես , առողջ մտածելու վրա ազդում ա. Իսկ Ֆրանսիայում ճահիճ չկա , կա լվ բնություն եվ գեղեցիկ պլյաժներ.

    • Արսեն says:

      Շնորհակալ եմ, …)).. բայց մի անհանգստացեք, ինձ մոլորեցնելու համար որակ է անհրաժեշտ, քանակը կամ վիրավորանքները չեն ազդում շատ վաղուց..))…

  19. sergik says:

    համամիտ չեմ լրատվության հետ կապված մտքին, քսանմեկերորդ դարում, ինտերնետի գոյության պայմաններում միայն մեկ լրատվամիջոցից օգտվող ու հետևություն անող մարդիկ քիչ կան, երբ մեր զինվորը զոհվեց դիվերսիոն հարձակման արդյունքում ես անգամ ադրբեջանական թերթերն էի կարդում, ցանկանալով իմանալ թե նրանք ինչ են գրում….

  20. Dmitry says:

    wow, this is just hillarious, you first take a fact that russian medias reported that the guy was a member of the paramilitary group.

    second, you add to this your fantasy that the russian medias *could have* said the guy was terrorist. and this is just your fantasy, added to the first truth.

    third: you make an assumption that they actually said the guy was an anti-russian terrorist. which is a blatant lie.

    fourth: you sell us this story telling us you explain how russian propaganda works. and here you lie about others, saying they lie, when you just invented it.

    amazing.

Պատասխանել

Օրացույց
Հունվար 2014
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Դեկ   Փետ »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031