Լրահոս
Օրվա լրահոսը

Ճարտարապետ․ Զվարթնոց օդանավակայանի «կլոր» շենքը շատ ավելի լավ կարող է աշխատել․ (Տեսանյութ)

Հոկտեմբեր 09,2013 23:41
tarxanyan

Օդանավակայանի հին ուղևորային համալիրի`Կլոր շենքի քանդել-չքանդելու հարցն այսօր Հանրային խորհրդի մշակույթի ենթահանձնաժողովի նիստի օրակարգում էր: Քննարկմանը ներկա էր նաև կառույցի ճարտարապետներից մեկի` Արթուր Թարխանյանի դուստրը` Անահիտ Թարխանյանը, որն իր կողմից ներկայացրեց շենքը պահպանելու վերաբերյալ իր առաջարկները:

Նրա խոսքով, երբ 2001թ.-ին ՀՀ կառավարության և «Կորպորասիոն Ամերիկա» ընկերության միջև կնքվել է պայմանագիր, ըստ որի «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայանը կոնցեսիոն կառավարման է հանձնվել «Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ընկերությանը` 30 տարի ժամկետով, ընկերությունը որոշակի պարտավորություններ է իր վրա վերցրել. «Սակայն ընկերությունը հիմա բացեիբաց հրաժարվում է կառավարության հետ կնքած պայմանագրից բխող պարտականություններից, ըստ որոնց պարտավորվում է պատշաճ ձևով օգտագործել այն և ցանկության դեպքում ներդրումներ և շինարարություն իրականացնել»:

Անահիտ Թարխանյանը նշեց, որ կառույցը հանդիսանում է Հայաստանի Հանրապետության սեփականությունը, և քանի որ սեփականատերը հրաժարվել է որևէ պատասխանատվություն կրելուց, ապա ինքն առաջարկում է կառավարությանը հետ վերցնել իր սեփականությունը հանդիսացող գույքը, նոր վարձակալ գտնել և շենքն օգտագործել փոքր ավիացիայի և մոտ տարածքներ չվերթներ իրականացնելու նպատակով: Հայտնում է Ankakh.com-ը:

«Առավոտ»-ի հետ զրույցում  ճարտարապետ Անահիտ Թարխանյանը պարզաբանեց իր առաջարկը Զվարթնոց օդանավակայանի հին ուղևորական համալիրի մասին. «Եթե վարձակալը, որը հանդիսանում է «Կորպորացիոն Ամերիկան», այլևս չի կարողանում կառավարել այդ շենքը և հրաժարվում է՝ դուրս է գալիս պայմանագրից, որով ինքը վարձակալել էր 30 տարով, ապա ես գտնում եմ, որ պետությունը պետք է հետ վերցնի Զվարթնոց օդանավակայանը և հանձնի այլ վարձակալի, որը և կօգտագործի ներքին ավիացիայի զարգացման համար: Նամանավանդ մենք մտել ենք Մաքսային միություն և Մաքսային միության շրջանակներում բազմաթիվ թռիչքներ կան, որի համար շենքը շատ ավելի լավ է աշխատելու և հենց այդ նպատակով էլ նախագծված է եղել»:

Անահիտ Թարխանյանը նշեց, որ շենքը դիտարկվել է և  այժմ էլ համարվում է ստրատեգիկ նշանակության հատուկ կառավարության ուշադրության շենք. «Այդպիսին են ընդամենը մի քանի շենքեր, որոնցից է ատոմակայանը, Սևան Արփա թունելը և մի քանի շենք, որոնք շատ բարձր սեյսմիկ պաշտպանություն ունեն և շինարարության ժամանակ թե՛ կառավարության, թե՛ անվտանգության համապատասխան մարմինների հատուկ հսկողության տակ են եղել: Այնպես որ՝ խոսակցությունները, որ նա թույլ է սեյսմիկ տեսակետից, բաբացարձակապես չեն համապատասխանում իրականությանը»:

Երևանի փողոցներում անցկացված հարցման ընթացքում պարզ դարձավ, որ քաղաքացիների մի մասը շենքը համարում է խորհրդանիշ. «Ես մտածելակերպով, երևի թե, հին եմ, բայց, այնուամենայնիվ, ես այդ շենքը համարում եմ խորհրդանիշ: Շատ լավ հիշողություններ ունեմ նրա հետ կապված: Բայց եթե որոշել են, ի՞նչ արած, կարծում եմ, իրենք ավելի լավ գիտեն»:

Հարցման մանրամասները՝ տեսանյութում:

Ամի ՉԻՉԱԿՅԱՆ

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (3)

Պատասխանել

  1. Գայանե says:

    Կան շենքեր, շինություններ, որոնք մեր մեջ ջերմ հուշեր են արթնացնում, որոնք Երևանի դեմքն են և ես կարծում եմ, ոչ մի կերպ չի կարելի նման շենքերը քանդել:

  2. Կարեն says:

    Մի թէ օդանավակայանի շենքի նման կառույցները մեր երկրում այնքան շատ են, որ կարելի է այն ոչնչացնել կոմերցիոն նպատակների համար։ Այսօր մենք դատապարտում ենք բոլշեվիկներին, որոնք վերացրեցին կրոնը խորհրդանշող հազարավոր պատմական հուշարձաններ (ՍՍՀՄ–ի տարածքում): Նույնը կատարվում է այսօր մեր երկրում։ Մենք փոքր երկիր ենք, ամեն մի կառույցի կորուստը, մեծ հարված է մշակույթային եւ ազգային արժեքներին։ Մենք փորձում ենք հանդես գալ որպես Եվրոպական արժեքներ կրող ժողովուրդ։ Մի թէ Եվրոպացիները այդպես են վարվում իրենց մշակույթային արժեքների հետ։

  3. Artur says:

    Իհարկե ես կողմ չեմ, որ ամեն հին կառույց քանդվի, սակայն տվյալ դեպքում այս կառույցը չի կարող համարվել ազգային արժեք: Անկեղծ խոսենք. սա անհրապույր, սովետական ժամանականերում կառուցված երկաթբետոնե մի կառույց է, որը հիշեցնում է մի հսկա թռչող ափսե: Այն նախագծված է շատ փոքր հոսքի համար և բացի այդ մութ և վերջապես անհարմար շենք է: Նույնիսկ մեր արտասահմանյան հյուրերի կողմից բազմիցս լսել եմ տվյալ կարծիքը: Վերջիվերջո այն խանգառում է օդանավակայանի արդի կոմպլեքսի ձևավորման աշխատանքներին: Բայց մենք հայերս ամեն ինչին հակառակվելու սովորություն ունենք: Լավ, միատ դուրս եկեք տեսեք ինչ մոդեռն օդանավակայաններ կան աշխարհում, միայն աղմկելով չէ. մերն ուրիշ է, մենք ամենաճաշակովն ենք և նման բաներ: Մի խոսքով ամեն ինչին պետք չէ հակառակվել:

Պատասխանել

Օրացույց
Հոկտեմբեր 2013
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Սեպ   Նոյ »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031